خودت ببین ......










داستان از این قرار است که آقای هان، تاجر موفق شهر چینگدائو، استان شاندونگ چین چند ماه پیش یک ماشین لامبورگینی  گالاردو  بسیار گران، خریداری می‌کند. بعد از مدت کوتاهی این ماشین دچار نقص فنی  شده و او مجبور به تماس با شرکت خدمات پس از فروش برای رفع  این اشکال می‌شود.
شرکت لامبورگینی گالاردو یک گروه مهندس همراه با یک دستگاه تریلر می فرستد تا در صورت وجود مشکل اساسی ماشین را به تعمیرگاه مرکزی بازگردانند.
متاسفانه این گروه موفق به رفع مشکل نشده و به اجبار ماشین را به تعمیرگاه بر‌می گردانند. چند روز بعد شرکت مذبور با او تماس گرفته و می گوید؛ به دلیل فشار زیادی که شما به ماشین آوردید، ماشین دچار این مشکل یا نقص شده است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم به شما سرویس و خدمات رایگان ارائه دهیم.
آقای هان، مالک ماشین لامبورگینی عصبانی شده و  با مدیر عامل شرکت لامبورگینی گالاردو چین تماس می گیرد، ولی او هم کاری برای او انجام نمی‌دهد!
به همین خاطر آقای هان در اعتراض به خدمات ضعیف "پس از فروش" ماشین خریده شده، دست به کار عجیب و غریبی می‌زند. یعنی یک گروه گارگر ساختمانی، استخدام می کند تا در روز جهانی حقوق مصرف‌کنندگان، ماشین لامبورگینی گالاردو او را با "پتک"، درب و داغون کنند!!!

آقای هان می‌گوید: "در چین حقوق مصرف کننده در حد بسیار ضعیفی قرار دارد و یا اصلا رعایت نمی‌شود. هر ماشینی که تولید می‌شود، باید خدمات پس از فروش آن در حد قیمت و ارزش بر آورد شده‌ باشد. در غیر اینصورت گارانتی هیچ معنای نخواهد داشت".
آقای هان با حمایت رسانه‌ها و مردم، گام بسیار اساسی در راستای پویا سازی شرکت گالاردو برداشت. چرا که بعد از این اقدام عجیب، فروش لامبورگینی گالاردو در چین 78 درصد کاهش پیدا کرد!!!
این آمار یعنی ورشکستگی یک شرکت ماشین سازی به نام لامبورگینی گالاردو به دلیل نظام مدیریتی ضعیف و ناسالم
.
شایان ذکر است که قیمت ماشین لامبورگینی گالاردو در چین 3،000،000  میلیون یوان که معادل 529.000  تا 757.000  دلار است یا بود.

عجایب هفت گانه....

عجایب 10گانه طبیعت که تاکنون ندیده‌اید (+ عکس) - www.taknaz.ir



به زبان ترکی این نام یعنی: قلعه پنبه ای و به آسانی می توان فهمید که چرا چنین نامی به آن اطلاق شده است. همچنین این شگفتی طبیعی قسمتی از سایت شهر  هایراپولیس    Hierapolis (در سوریه) است و در طی قرنها این دو به دلیل نزدیکی یکی شده اند. در واقع برخی از مقبره های قدیمی در قبرستان شهر بخشی از منظره را تشکیل میدهد. این سایت دارای سنگهای تراورتن و چشمه های آب گرم است. سنگهای تراورتن ظاهری متحدالمرکز دارند و با رنگ سفید حریرگونه جلوه ای روحانی خلق کرده اند. چشمه های آب گرم  در دهانه ها دارای رسوبات کربنات کلسیم هستند که موجب تشکیل سازه های خارق العاده با ظاهری ارگانیک شده اند.

 

آبفشان فلای (نوادا، ایالات متحده)

 

عجایب 10گانه طبیعت که تاکنون ندیده‌اید (+ عکس) - www.taknaz.ir



منظره این آبفشان طوری به نظر می رسد که گویی از یک سیاره دیگر یا یک فیلم علمی تخیلی به زمین آورده شده است. آبفشان فلای یکی از پدیده های نادر است که در یک زمین شخصی واقع شده است.  در سال 1916 مالکین زمین در جستجوی آب برای حاصلخیز کردن این زمین بیابانی بودند. آنها آب را یافتند و  آن چشمه تا دهه ها جوشان بود. با این وجود مته ای که داخل ستون حفاری بود به ذخیره ای از آب برخورد که منجر به تشکیل چنین آبفشانی شد.

دانکسیا لندفرم (چین)

این پدیده بی نظیر زمین شناسی که معروف به دانکسیا لندفرم است از برخی مناطق در چین قابل رویت است، مانند ژانگی در استان جانسو. دانکسیا که یعنی " ابر سرخ " بخشی از زمین است که از سنگهای ماسه ای قرمز رنگ تشکیل شده که در طی زمان به کوهها و صخره هایی عجیب تبدیل شده اند.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

AmirMilad
ساعت8:27---13 ارديبهشت 1390
عجب آدمیه این آقای هان!!!!!!!!!!!
بگو ماشینو نمیخواستی میدادیش به من . چرا نابودش کردی آخه


dadashi
ساعت20:54---29 فروردين 1390
ajim hamishe postash marekast

hosein888
ساعت18:20---29 فروردين 1390
سلام پرنیا خانم گل خوبی یادی از ما کردی
اما ما مردیم و زنده شدیم شما نیخوای از وبتون پول در بیارین
بیا بازم بهم سر بزن


محسن
ساعت18:18---29 فروردين 1390
شبها در حسرت ديدن خورشيد گريه نكن زيرا لذت ديدن ماه را از دست ميدهي(شكسپير)
ممنون از نظر گرانبهات باز هم به كلبه كوچك ما سربزن


فیروز
ساعت18:04---29 فروردين 1390
سلام عزیزم.
تی شرت ماه تولد موخواستی؟
خوب به فروشگاه من یه سری بزن!
غیر از تیشرت محصولات دیگر هم هست که حراجه.باسه آقا پسرا و دختر خانومای گل.
ممنون که به وبلاگم اومدی.
بای بای


دم مسيحا
ساعت17:33---29 فروردين 1390
ممنونم گلم
يكي از لينك هاي تورو باز كرده بودم حسابي منو مشغول كرد خيلي جالب بود
لينك اس ام اس جوانان قرن بيستم
خودتم رفتي اونجا؟


JOKER
ساعت21:34---28 فروردين 1390
سلام.ممنون که سر زدی
وبت خیلی جالبه
مخصوصا این مطلب که واقعا قشنگه
موفق باشی
بای بای


دم مسيحا
ساعت11:56---28 فروردين 1390
ممنون عزيز
لطف داري به من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, | 8:56 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس